Ringstabekk Skole
​
Her er linken for Booking av treningstider på Ringstabekk Skole
​
​
Tilsynsavtalen mellom Bærum Kommune og EB-85
Branninstruks Ringstabekkhallen
Rømningsplan 1. etg. Ringstabekk skole
Tilsyn og Brannvern - Oppgaver
Rutiner åpning og låsing Ringstabekk Skole – brikke
​
​
​
Tilsynsansvarlig Ringstabekk skole
​
​
​
​
​
​
​
​
I helgene håndteres tilsynet etter behov/aktivitet.
​
Kontaktinformasjon EB-85
-
Are L. Brautaset (hovedkontakt): arelbrautaset@gmail.com, 995 62 609
-
Driftstekniker på skolen er Leif Thorsen, e-post leif.thorsen@baerum.kommune.no og telefon 900 67 587 (tilgjengelig på dagtid)
-
Vakttelefon i Bærum kommune er 959 87 365, og går til Securitas
-
Rektor: Hans-Marius Fløtre Christensen, hans-marius.christensen@baerum.kommune.no, mobil 406 13 731
​
Hallens åpningstider
-
Fredag: 16:00-23:00
-
Lørdag: 09:00-22:00
-
Søndag:09:00-22:00
​
​
Bruk av utstyr
-
Skillevegger og basketstativer senkes/heises med nøkkel/bryter etter behov
-
Alt utstyr som brukes skal legges tilbake på plass, dette er brukerne av hallen sitt ansvar
-
Alle mål som benyttes skal sikres i gulvet med bolter
Viktige informasjon og arbeidsoppgaver for tilsynsvaktene
-
Utdelte nøkkelkort og nøkler må tas godt vare på og ikke deles med andre. Mistes disse, må det meldes fra umiddelbart.
-
Utgangsdører låses automatisk på slutten av dagen
-
Lys i alle arealer er automatisk (styrt av sensor)
-
Nødutgangene (ut mot baksiden) skal IKKE benyttes
-
Døra til garderobene skal lukkes etter siste treningsøkt
-
Overflate-søppel (flasker, papir og søppel) må kastes etter siste treningsøkt
-
Rengjøring: Moppeutstyr ligger på HCP toalettet i garderoben. Moppes lett over hallen etter siste økt for dagen og hallen ryddes
Gjenstår:
-
nøkkel til skillevegger, tilgang til demping av lys, tilgang til heving og senkning av kurver
​
Oppfordring – alle brukere
Sette seg inn i Branninstruks, Rømningsplan, Tilsynsavtale, Brannvern, brukerregler hall og rutiner for åpning og låsing av dører til hallen.
Det er viktig at vi har kontroll på dørene under trening og at vi sørger for at dørene er ordentlig lukket når man forlater Arenaen.
In english
It is important that all users (coaches and parents) read through the Supervision Agreement, fire instructions, evacuation plans, rules for use of the arena and routines for the access to the Arena by using keycards.
It is important that we have control over the doors during practice and that we ensure that the doors are properly closed when living the Arena.
Use of equipment
-
Partitions (skillevegg) and basketball hoops are lowered/raised with a key/switch as required
-
All equipment that is used must be put back in its place, this is the responsibility of the users of the arena
Important information and tasks for the supervisors
-
Distributed key cards and keys must be taken care of and not shared with others. If the key card are lost, it must be reported immediately.
-
Light in all areas is automatic (controlled by sensor)
-
The emergency exits (facing the back) must NOT be used
-
The door to the changing rooms must be closed after the last training session
-
Bottles, paper and rubbish must be thrown away after the last training session
-
Cleaning: Mopping equipment is located in the HCP toilet in the changing room. The hall is mopped after the last session of the day and the hall is cleaned
Remaining:
-
key to partitions (skillevegger), access to dimming lights, access to raising and lowering curves